12.08.2008

GAMBAR-GAMBAR SEKITAR PROGRAM BERSAMA USTAZ ZAMRI 'MANTOP'

Program bersama Ustaz Zamri 'Mantop' telah diadakan pada 29hb Disember 2008 di Dewan Kg. Kuantan, Klang dengan tajuk "AL-QURAN PEDOMAN HIDUPKU".


Program anjuran bersama antara Kumpulan Nur Ulfah dan PEKERTI (Pertubuhan Kebajikan Pekerja Islam MPK) serta penaja utama kami Hiraq Marketing telah dirasmikan oleh Y.B. Tuan Haji Khalid Samad, Ahli Parlimen Shah Alam, Selangor .


Sambutan terhadap program ini amat menggalakkan dengan kehadiran sekitar 300 orang yang terdiri daripada pelbagai lapisan penduduk Klang dan Shah Alam.









Y.B. Tuan Hj. Khalid Samad, Ahli Parlimen Shah Alam memberi ucapan aluan dan seterusnya merasmikan program.




Puan Raja Mazian selaku Pengerusi Majlis


























Kelihatan di bawah adalah Ustaz Zamri bersama dengan Timbalan Ketua Kampung Kuantan iaitu Saudara Daud bin Kulup dan juga pembantu khas Kumpulan Nur Ulfah iaitu saudara Nazeer Ahmad bin Kamarudin.

























Ustaz Zamri sedang membentang dan menghuraikan tajuk pada hari itu iaitu 'AL QURAN PANDUAN HIDUPKU'























Pengerusi Kumpulan Nur Ulfah Pn. Mazlon Naim bersama- sama Naib Ketua Pn. Noraini Abdul Rani dan AJK Pn. Hajah Baizurah Hj Haris dan Pn. Hajah Salmah Abdul Hamid.




















Kenangan bersama Ustaz Zamri dan Ustaz Bakar.



















Antara jemputan khas yang hadir iaitu para mualaf..




Walaupun mengalami kecederaan di pinggang, ia tidak menjadi halangan kepada Pn. Hajah Asmah untuk sama-sama turut hadir menambah ilmu dalam program ini.




































No comments:

Post a Comment